Sorry To Penganjur Giveaway




Hai korang. Baru baru ni aku ade join some giveaway.  But sorry to say pada para penganjur and sponsor, coz ada blog yang aku tak dapat nak follow. Walaupun macam tu, most blog yang menjadi sponsor ada yang dah lame aku follow. Hurm, agak sukar bile guna tab ni. Lagi lagi kalau line ternet dah slow, terpaksa tunggu lama untuk loading widget follower tu. Kalau banyak sponsor lagi susah nak tunggu lame lame. So, I'm so sorry again. Aku nak buat giveaway sendiri pun tak boleh. It's hard bile lappy tiade ni. Agak menguji kesabaran aku. Kena banyak bersabar sehingga bulan March tahun depan. Oklah, hanya itu yang aku nak sampaikan.
Daa, wasalam. 



Comments

  1. aah tu la kan..xde widget join this site follower..mmg agak sukar nak follow diorg

    ReplyDelete
  2. Tau xpe. Hehehe. I'm so stress (ala cite alam maya)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

10 Ayat Pertama & Terakhir Surah Al Kahfi

Ulangtahun ke-2 di Sepang GoldCoast

Anniversary ke 6tahun