I Love Paper Artist


Selamat malam guys. Malam ni tak berapa mengantuk sangat. Ni pun layan Jackie Chan kat tab sambil taip pos. Fuh!
Memang menguji betul la, lagi lagi kalau tab ni penuh game, lagi rase cam lambat je huruf huruf ni nak timbul. Oh, see the pictures? 


Yup, gambar gambar ni semua di edit di Paper artist.  Kira sofeware kot. Yang aku tau aku download je dari play store. Heehe.. Memang fun kot bila guna paper artist ni. Aku rase, sesiape yang guna android boleh je kot download.


Alolorh, tetomey nye anak saye tu. Hikhik. Ofcos la, anak gue. Sape lagi nak cakap die comel kalau bukan mak die. Kan kan? Dalam banyak banyak picture ni, aku minat yang macam lukisan pensil tu. Looks smart kot.


Yeah! Tanyalah ustazah di masjid Al Falah Subang.


Oklah guys. Aku ni memang suka edit gambar. Minat tu dah lame kot, dari azali lagi. Hohoho. Just to share with you guys.
Wasalam. 


Comments

  1. anak ?? Mudanya.. Subhanallah..
    Eh,, nak kawin jugak lah! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

10 Ayat Pertama & Terakhir Surah Al Kahfi

Ulangtahun ke-2 di Sepang GoldCoast

Anniversary ke 6tahun