Kepenatan Masih Terasa


Alhamdulillah,  selesai sudah majlis kenduri angah. Penat giler bile ade kenduri. Macam macam nak tolong buat. Lagi lagi bile ade anak kecik ni, terpaksa ke hulu ke hilir dukung anak. Jangan cakap la penatnye camne. Tengok muka berkilat semacam tu, korang tau tau jelah.


Walaupun dah 3hari berlalu, penat tu macam tak hilang je. Atau badan aku ni dah tak cukup tenaga? Entah, aku pun tak tau. Mungkin sebab tu mate aku ni pun memanjang je pedih.


Nampak gayanye aku nak kena cari jamu untuk tambah tenaga. Argh! Bencinye bila badan ni rase malas je nak buat papepun. Rimas bila rumah bersepah bile tak kemas. Kerajinan! Cepat lah kembali pada aku!


Oh, aku masih tak update lagi entry tentang majlis abang aku. Masih menunggu gambar gambar cantik. Tak puas hati bile gambar semuanye kabur and gelap. Lagi lagi ambil guna phone.



So yang korang tengok ni hanya gambar dari phone aku jelah ye. Eh, tak lupa juga mak dan abah aku. Oklah. Gambar kahwin abang aku nanti aku update ye. Have a nice day. Wasalam.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

REVIEW : NATURACTOR COVER FACE MEIKO JAPAN

2015 - Pengalaman Keguguran Pertama Kali

IDEA- Bunga Telur