Anniversary ke 6tahun


Assalamualaikum..
Alhamdulillah, harini aku dapat lagi update blog ni... walaupun ambil masa yang amat panjang. Huhuhu... Well, keadaan sangat2 tidak mengizinkan. Lagi2 bila anak2 dah mula kerap meragam dan jadual tidur si kembar pun dah mula bertukar..

Aku sebenarnya nak story pasal kembar, tetapi memandangkan harini anniversary aku...so, aku hold dulu la ye.. hahaha... (Entah bila nak story pasal kembar pun aku tak tahu..)

Tak sangka kan...masa tu berlalu cepat sangat. Tahu2 je dah 6tahun dengan suami. Anak pun dah 4 orang. Em...umur pun makin lanjut...kematian pun makin hampir. Even though aku sendiri tak tahu bila kematian tu menjemput aku. Hanya DIA je yang tahu.

Apa2 pun, aku bersyukur sangat memiliki suami yang selalu bertolak ansur walaupun banyak noo membebelnye...kalah aku.. hahaha.. Sangat rajin buat kerja rumah..masak pun sedap.. Ape lagi yang aku harap kan?? Semua cukup... Alhamdulillah..

Terima kasih Ya Allah... Kerna meminjamkan aku seorang suami yang mampu melengkapi diri aku yang penuh dengan kekurangan ini....

Comments

  1. الدكتور أحمد عبد السلام هو طبيب شهير في جراحة المجازة المعدية وله تاريخ طويل من رعاية المرضى الناجحة. وهو معروف بخبرته وانه افضل دكتور تحويل مسار المعدة جراحة السمنة وهو مطلوب بشدة لتقنياته المتقدمة في مساعدة المرضى على تحقيق أهدافهم في إنقاص الوزن. لديه طريقة ودية ومهتمة بجانب السرير، ويخصص الوقت للاستماع إلى الاحتياجات والاهتمامات الفريدة لكل مريض. تم تجهيز منشأته المتطورة للتعامل مع أي إجراء، من الجراحة بالمنظار إلى الجراحة الروبوتية، ويفخر بتقديم أفضل رعاية وخدمة لمرضاه. مع سجل حافل من النتائج الناجحة والرعاية الرحيمة للمرضى، يعد الدكتور أحمد عبد السلام أفضل طبيب تحويل مسار المعدة.

    ReplyDelete
  2. لكي تقوم بعملية نقل اثاث ناجحة بدون خسائر عليك أن تقوم بفرز كل قطع الأثاث وتحديد القطع القابلة للكسر ووضعها في جهة، كذلك قم بوضع أدوات المطبخ في جهة والأوراق في جهة ثانية وهكذا حتى لا تقوم بنسيان شيء.. بعد ذلك اطلب شركة انجزني باعتبارها ارخص شركة نقل عفش في مصر لتساعدك في باقي الخطوات وتوصل لك العفش الي المكان الجديد بلا خدش

    ReplyDelete
  3. لا يلجأ الطبيب الي اي اجراء جراحي من اجل علاج الشعيرات الدموية الا اذا فشلت العلاجات الموضعية فمثلا يعتبر كريم علاج الشعيرات الدموية علاج فعال في بعض الحالات ، وتظهر الشعيرات الدموية لدى بعض الأشخاص أكثر من غيرهم؛ حيث أن ظهور الشعيرات الدموية يحدث لأي شخص في أي عمر ، بما في ذلك الأطفال، وتعتمد عوامل الخطر الخاصة بظهورها على السبب المحدد.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

10 Ayat Pertama & Terakhir Surah Al Kahfi

Ulangtahun ke-2 di Sepang GoldCoast