DIY Bunga Fabrik



Ok, nak share kejap diy ni. Korang pun dah biase terjumpa bunga pin kat mana mana kan? 
So, ape kate kali ni korang try buat sendiri. Mana tau, kalau tak lekat pin korang boleh lekat kat baju atau tudung. Kan? Just gunting and jahit je. Pasti korang boleh buat. Tu pun kalau rajin la nak buat. Hehe. Ok, wasalam. 

Comments

  1. Cntik tapi kna rajin je..

    ReplyDelete
  2. Memey ar. Kalau tak rajin tak jadi bunga tu. Kan?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

REVIEW : NATURACTOR COVER FACE MEIKO JAPAN

2015 - Pengalaman Keguguran Pertama Kali

IDEA- Bunga Telur