Tension Dengan Wifi



Assalamualaikum.

Harini taklah seronok sangat. Tengah sakit hati Wifi Celcom ni, baru pakai 5hari dah slow cam siput. Tak faham la aku. Korang ada masalah macam aku tak? Wifi 4G macam pakai 1G. Sekejap je slow. Tension tau. Tak kan ada orang curi line Wifi 4G aku ni. Tak suka la...
Before ni pakai Broadband 1G lama juga pakai sebelum jadi slow. Macam macam boleh tengok, youtube, watch online or website. Lama sikit baru slow. Hurm.... Oklah, buat stress aku jelah. Anak aku pun jeles dengan aku ni. Nak update pun punya lama aku dok tunggu loading. Sabar jelah. Daa.. Selamat malam. Wasalam..



Comments

  1. Kalau lmbt memang tension

    ReplyDelete
  2. mmg tension kan-geram je bila tunggu duk loading x abiz2z.. smlm tunggu loading sbb lama-lyn muvie-sambil2x-mata jeling2x kat loading - (-__-)''

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha... Tulah..tunggu loading sambil tgok tv sampai habis cerita sejam pun still loading lagi. Sabar jelah.

      Delete
  3. Syarikat itu LAJU..bila kutip duit ajer...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

10 Ayat Pertama & Terakhir Surah Al Kahfi

Ulangtahun ke-2 di Sepang GoldCoast

Anniversary ke 6tahun