al Quran al Mumayyaz (insta : @thelovelabelofficial)



Assalamualaikum..
Buat mereka yang mencari Al Quran untuk belajar mengaji dan tajwid, al Quran AlMumayyaz la jawapannya. 


Masa kita kecil dulu, bila nak mengaji kebanyakan kita akan guna alQuran yang tak ada terjemahan tu kan. Kita baca je sampai khatam, siapa paling cepat khatam dia paling terer. Paham ke tak paham apa pelajaran dalam alQuran tu belakang cerita. Now, masing masing dah dewasa kan? Dah tau betapa bermaknanya alQuran dalam kehidupan kita. Dan sekarang ni alQuran yang baru baru semuanya berserta terjemahan. Dan alQuran (gambar) ini pula lengkap dengan tajwid berwarna, transliterasi & terjemahan per kata, asbabun nuzul dan macam macam lagi. Mana mungkin kita tak jatuh hati pada kalamullah ini bila membacanyakan?


Apa istimewnya alQuran AlMumayyaz ini?~alQuran per kata ~transliterasi per kata (ejaan ayat alQuran dalam rumi)
~terjemahan per kata (tiap ayat alQuran diterjemahkan)
~terjemahan lengkap dalam bentuk ayat di bahagian tepi
~TAJWID BERWARNA! Senang nak beza & rujuk
~asbabun nuzul (sebab diturunkan ayat)
~indeks doa & alfabet (untuk cari tajuk tajuk tertentu dalam alQuran boleh refer indeks ni)


AlMumayyaz ini terdapat dalam 2 saiz A4 dan A5.
Harga 
Saiz A5: 
RM70 (SM) / RM75 (SS)

Saiz A4: 
RM100 (SM) / RM110 (SS)


Al Quran Al Mumayyaz
Mari dapatkan sekarang.. Order jangan melepas. Warna sangat limited stock.

Whatsapp : 0196118822


Popular posts from this blog

REVIEW : NATURACTOR COVER FACE MEIKO JAPAN

2015 - Pengalaman Keguguran Pertama Kali

IDEA- Bunga Telur