Projek Tabung : Wakaf Al Qur'an



Assalamualaikum...
Lama rasenye tak menaip... Alhamdulillah bila rezeki ade, dapat juga betulkan lappy ni.
Terlalu banyak benda yang lepas...banyak yang terjadi...tapi tak dapat nak share or catit kat blog ni.. huhuhu...

Tahun 2014, it seem like so many things happen. Ujian dari Allah sangat mencabar. Syukur sangat aku masih mampu bertahan sehingga harini. Rezeki tu tak bermakna benda yang baik je...benda yang tak berape baik pun rezeki dari Allah. Mungkin bukan rezeki kita, tapi rezeki orang lain.

Alhamdulillah...kini aku tak jual shawl lagi dah. Tapi aku jual Al Quran Pelangi, dengan terjemahan dan tanpa terjemahan. Ada yang baik hati bagi peluang pada aku, jadi akan aku cuba yang termampu.

Ohye..kita semua tahu tentang banjir yang berlaku tahun 2014. Semoga mansa mangsa banjir dapat bersabar dan tabah menghadapi ujian dan dugaan dari Allah. Dan atas sebab itu juga saya ingin meminta sedikit bantuan dari kawan kawan sekalian. Untuk menyumbang sedikit buat mangsa mangsa banjir.




Bismillahirahmanirahim...
Assalamualaikum.... Dengan izin Allah....semoga segala urusan dipermudahkan. Dengan rase rendah diri, saya dari @thelovelabelofficial minta bantuan dari rakan rakan sekalian untuk menjayakan projek tabung wakaf ini..

Projek Tabung: Wakaf Al-Qur'an (kepada mangsa banjir 2014)

Target -- 100 naskhah 
Dana yang diperlukan -- RM3000.00 .
Jenis Al-Qur'an: 
1) Al-Qur'an & Terjemahan (saiz A5)
2) Al-Qur'an & Terjemahan (saiz A4)
3) Al-Qur'an (saiz B5)

Disalurkan kepada penerima melalui: 
1) En. Azman (kpd 3 masjid di Kuala Krai, Kelantan)
2) Pn. Shazana (kpd Kolej Vokasional Puteri, Temerloh, Pahang)
3) Pn. Ayu (kpd SMK Clifford Kuala Lipis, Pahang)
4) Pertubuhan Nisa (Kelantan)

Tarikh tutup: 2 Februari 2015

Mari bersama saling membantu! Mohon sebarkan!
Boleh layari instagram saya @thelovelabelofficial

Wasalam..


Comments


  1. The interior space or room that your can make lets for an estimated six hundred litres with travel luggage, nonetheless, bide time until them, a corner bike seats as well cartier replica sale times all the way down considering the following total capacity that they are bending. Do you consider executing you actually HOW TO MAKE browsing plus with the ability to accommodate all in the back of a person's Ferrari! Having said that, this is certainly virtually no Kia Aim. The following hatchback contains a awesome V12 website sat at first which will delivers your heady 660 bhp plus 504lb paws with torque. That is definitely sufficiently good so that you can explode a Ferrari FF out of nil so that you can 62mph around 3. 7 secs, with thanks just to your 7 quickness parallel clutch transmission undoubtedly utilised while in the Ferrari 458 France as well as Ohio. The top part fake rolex sale quickness will not be that they are sniffed during frequently : 208mph. Moreover, a website during through 6. couple of litres is a worthwhile website Ferrari currently have possibly place in your development motor vehicle and that you will believe that it is fairly extraordinary this this sort of component comes back a fairly pretty good (to get this motor vehicle) 18mpg. A bodywork style and design is definitely out of Ferrari's most popular design and style dwelling, Pininfarina, but the truth is won't assume hence to observe them, these is a flying out of former layouts. To be truthful There's no doubt that chanel replica sale it is going to often be a enjoy it and also don't like them style and design nonetheless the first thing may be for convinced, them will definitely move leads.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

REVIEW : NATURACTOR COVER FACE MEIKO JAPAN

2015 - Pengalaman Keguguran Pertama Kali

IDEA- Bunga Telur