Bercuti Dari GA and Segmen

Assalamualaikum.

Badan dah makin berat. Nak melangkah pun dah tak larat. Kaki mula bengkak, dan cepat je lenguh. Walaupun aku taip guna tangan, tapi memang rase macam malas je sekarang ni.

So, dengan rasminya aku umumkan yang aku bercuti sebentar dari sebarang program. hahaha...*macam poyo je aku rase.

Mungkin dan Insya Allah, dalam bulan ini aku akan melahirkan anak kedua. Bila fikirkan, meremang bulu roma ni bila fikir first time bersalin dulu. Yang second time, harap dipermudahkan. *Dah...jangan fikir yang bukan bukan.

"Wah!! Tak sabar nak tengok baby"..."Ade comel macam aku tak? ke macam hubby aku?" *happy kan diri sendiri.

Eh,oklah. Nak bercuti dulu. hahaha..got to go. Bye..daa. Wasalam.

#Good luck to allz with GA and Segmen.


Comments

  1. wah..tak lama lagi nak bersalin...moga smuanya selamat...aamiin

    ReplyDelete
  2. Amin.. Insya Allah semua selamat dan dipermudahkan...

    ReplyDelete
  3. moga Allah permudahkan dan semuanya selamat aje :) aamin :)

    ReplyDelete
  4. Insya allah.. Terima kasih..

    ReplyDelete
  5. for beginners like me need a lot of reading and searching for information on various blogs. and articles that you share a very nice and inspires me .
    cara menggugurkan kandungan
    obat aborsi
    kalkulator kehamilan

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

REVIEW : NATURACTOR COVER FACE MEIKO JAPAN

2015 - Pengalaman Keguguran Pertama Kali

Berabad Rasanya