Review : Sampul Duit Raya Yang Ekslusif 2014


Assalamualaikum.

Harini aku nak review something yang sangat ekslusif. Tapi aku stress bila update guna App blogger ni gambar tak boleh nak letak banyak, nak upload susah. Geramnye...lappy pula rosak. Tak ke sakit hati tu. Ok, tak mow marah lebih lebih bulan puasa ni.

Kali ni aku nak review something yang cute and sesuatu yang akan buat budak budak bile time raya ni sengeh sengeh dapat duit raya. Ofcos la sampul duit raya, tapi sampul ni bukan biasa biasa tau. Sampul kali ni sangat la limited punya. Meh tengok ape yang aku dapat Sampul Raya kali ni.


Yeah! Sampul JDT. Ini kalau bagi anak buah kat johor tu, menggila kejap diorang. Haha.. Dah tak kesah isi dalam tu seringgit pun, janji ada Sampul Duit Raya JDT ni. Best kan. Meriah la hari raya diorang.


Yang ni pun best. Pada sesiapa yang giler candy crush tu, elok la beli sampul candy raya tu. Baru la owsem di hari raya nanti. Kan? Hihi.

Aku nak letak gambar bebanyak, tapi tak boleh. Sadisnye.. Tak best tau review guna gambar jejauh ni. Apekan daya aku.

Eh, dah. Nak raya ni buat ape sedih sedih. Kena la happy sebab dapat bagi orang sampul JDT ni. Tak sabar rasenye nak beraya dengan mereka tersayang. Ape lagi, mari kita lihat design yang lain. Coz terdapat 11design yang sangat menarik untuk korang pilih tau.


See...hampir semua aku dah ada. Korang bila lagi? Jangan lepaskan perluang ini. Sesekali jom beli sesuatu yang dapat buat mereka tersenyum di hari raya ini.

Cara yang mudah untuk order Sampul Duit Raya Ekslusif ini dengan memilih sampul yang anda ingini, kemudian ambil kod pada gambar sampul yang dipilih dan terus whatsapp or sms. Senang je. Di bawah adalah detail yang lengkap buat korang.


Sampul Raya Ekslusif 2014

1 paket : RM2.50
5 paket : RM10
*1paket ada 5pcs

Kecuali untuk sampul JDT
1 paket : RM5
3 paket : RM10
*1 paket ada 10pcs

SmS/WhatsApp 
0133986129

Last date
20 Julai 2014


Jom beli sampul raya sebelum 20 hari bulan. Kalau order lambat, takut sampul tu sampai lepas raya pula. Cepat cepat ye bertindak. Selamat berpuasa korang. Wasalam.



Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

10 Ayat Pertama & Terakhir Surah Al Kahfi

Ulangtahun ke-2 di Sepang GoldCoast

Anniversary ke 6tahun