Ulangtahun ke-2 di Sepang GoldCoast


Assalammualaikum oll'z.

Malu nak story....tapi tetap rase nak update gak. hahaha... Ok, 2hari lepas dah genap 2tahun perkahwinan ku dengan hubby. Masa berlalu dengan pantas, sedar sedar je perut pun mengandung lagi. hihi...alhamdulillah. Aku juga diberi kejutan waktu pagi, dengan beg COACH yang berkelip kelip ni. Suka suka!! Terima kasih abang! I love u so much!


2tahun sudah aku berkahwin. Bermacam ragam dan asam garam berumahtangga yang aku dah rase. Semuanye dugaan dan ujian dari Allah buat kami. Agar kami terus harmoni dan penuh dengan kesabaran berkeluarga. Segala yang datang dari Allah adalah tanda kasih sayang NYA. So, aku cukup bersyukur..Alhamdulillah juga aku di berikan seorang suami yang mempunyai hati yang lembut dan sedikit tegas dalam keputusan. Ini lah iman yang terbaik buat aku. Terima kasih juga dengan seorang cahayamata yang dipinjamkan kepada aku sebagai pelengkap hidup aku dan hubby. Kini, lagi seorang dalam perjalanan melihat dunia. Alhamdulillah syukur Ya Allah.

Dan sempena ulangtahun kami, my hubby telah bawa aku ke pantai sepang GoldCoast. Saje jalan jalan tengok pantai kat sane. Aku pun tak pernah lagi sampai sane. So, jakun sikit la bile tengok hotel terapung tu kan. hehehe...

Oklah, korang just go tengok gambar aku kat sane. Tak la banyak sangat, tapi ade juga bergambar. So, enjoy la ye. Daa....Wasalam.










Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

10 Ayat Pertama & Terakhir Surah Al Kahfi

Anniversary ke 6tahun